Friday, July 11, 2014

Keratan Akhbar 10 julai


2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Salam En Ahmad,

    En Ahmad berharap peniaga x naikkan harga??? "BERHARAP"sahaja takkan membantu!!! Saya pasti gomen takkan boleh kuatkuasakan akta2 utk kawal kenaikan harga kerana sekarang ni pun dimana akta2 ni dah ada, tiada penguatkuasaan berterusan. Kenapa? Pasal takkan nak suruh semua kakitangan gomen kawal harga 24jam 365hari tiap tahun!!!

    Boikot??? Sebelum boikot apa kata gomen dan semua konco2nya mula boikot dengan minum air kosong dan makan ikan masin jer...BOLEH??? Kedai 1Malaysia pun x guna 1 sen pun!!! Murah sebahagiannya tapi kualiti lebih buruk dari makanan orang di kaki lima

    En Ahmad, sebelum buat sesuatu seperti GST ni, pastikan ada mekanisma utk kawal harga barang agar betul2 TAK NAIK!!!. Yang susah kami rakyat bukan En Ahmad!!! En Ahmad ada gaji dan macam2 elaun lagi. En Ahmad kalau masuk pasar atau kedai mungkin peniaga bagi murah macam sorang tu di bagi ayam pada harga RM1...Harap2 En Ahmad tak jadi macam sorang lagi tu yg kata "KALAU AYAM MAHAL MAKAN IKANLAH"...Kami perlukan orang2 yg lebih bijak daripada ni.

    En Ahmad ni datang dari keluarga orang senang ke? Tak pernah hidup susah? Tolong la En Ahmad!!!

    Terima kasih

    ReplyDelete